1. Домівка
  2. Про нас

Про нас

4. Наявність оптимальної карти сайту (Sitemap), що є підказкою для пошукових систем, що сприяє більш правильному скануванню сторінок сайту.

5. Оптимальність УРЛ-адреси сторінок сайту, яка повинна відповідати його структурі. Наприклад, УРЛ-адреса сторінки певного товару може мати вигляд «http://mysite/products/this­_product», де products – назва категорії

Зовнішні посилання на Ваш сайт. Для досягнення результату в умовах високої конкуренції необхідно забезпечити значну кількість зовнішніх посилань на сайт, розміщувати сайт в різноманітних каталогах, форумах.

Необхідно розуміти, що збільшення відвідуваності сайту не завжди веде до збільшення кількості клієнтів, які замовлять Ваші товари чи послуги. Важливо, щоб аудиторія сайту була цільовою аудиторією, яка шукає саме ту інформацію, яка розміщена на сайті.

Існує немало способів «чорної» розкрутки сайту, за допомогою яких штучно збільшуються певні показники (частота ключових слів, кількість внутрішніх і зовнішніх посилань, кількість переглядів). Хоча при цьому сайт може на деякий час суттєво піднятися в результатах пошуку, однак пошукові системи негативно реагують на «чорну» розкрутку і можуть взагалі заблокувати індексацію сайту.

4. Наявність оптимальної карти сайту (Sitemap), що є підказкою для пошукових систем, що сприяє більш правильному скануванню сторінок сайту.

5. Оптимальність УРЛ-адреси сторінок сайту, яка повинна відповідати його структурі. Наприклад, УРЛ-адреса сторінки певного товару може мати вигляд «http://mysite/products/this­_product», де products – назва категорії

Зовнішні посилання на Ваш сайт. Для досягнення результату в умовах високої конкуренції необхідно забезпечити значну кількість зовнішніх посилань на сайт, розміщувати сайт в різноманітних каталогах, форумах.

Необхідно розуміти, що збільшення відвідуваності сайту не завжди веде до збільшення кількості клієнтів, які замовлять Ваші товари чи послуги. Важливо, щоб аудиторія сайту була цільовою аудиторією, яка шукає саме ту інформацію, яка розміщена на сайті.

4. Наявність оптимальної карти сайту (Sitemap), що є підказкою для пошукових систем, що сприяє більш правильному скануванню сторінок сайту.

5. Оптимальність УРЛ-адреси сторінок сайту, яка повинна відповідати його структурі. Наприклад, УРЛ-адреса сторінки певного товару може мати вигляд «http://mysite/products/this­_product», де products – назва категорії

Зовнішні посилання на Ваш сайт. Для досягнення результату в умовах високої конкуренції необхідно забезпечити значну кількість зовнішніх посилань на сайт, розміщувати сайт в різноманітних каталогах, форумах.

Необхідно розуміти, що збільшення відвідуваності сайту не завжди веде до збільшення кількості клієнтів, які замовлять Ваші товари чи послуги. Важливо, щоб аудиторія сайту була цільовою аудиторією, яка шукає саме ту інформацію, яка розміщена на сайті.